ID: 11676
Opel/,,Ford Orion 1990 apk t/m 22.9.18 eerste *eigenaar*foto
€750,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
De auto zit nieuwe en Heeft Apk 22.9.18
1 Ste eigenaar ... kan ook inchecken bij RDW
En altijd goed onderhouden , WEL BEETJE Gebruik sporen , maar toch voor haar leeftijd nog goed
4 banden
1 nieuwe Accu........
.
LET OP
De auto nog rijdt , dus de K.M STAND KAN IETS meer of minder
Let op, , af en toe slaat af.,??, , maar nu doet gewoon, ..
kijken mijn andere advertenties
Wij hebben geen haast , de auto nog in gebruik. .
Maar verder de auto rijdt perfecte.
Doe een goed bod en kom ophalen,
!!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
OPEL ASTRA G 1.6 BOUWJAAR 1999 GEEN APK , GEEN APK
VOOR EXPORT , kijk foto's . ZELF REPARATIE WEL ROND OM BEETJE SCHADE. EN HEEFT DEZE WEEK MOTOR Problemen wil niet starten ik wel andere bobine in gezet doe het, maar als Gas geven , gaat het uit. ?
Dus voor onderdelen of iemand handig .
Doe Maar een goede bod en kom ophalen, * de auto rijdt niet. *
De auto heeft nieuwe winter banden ,+ de zomer banden
En in januari 2017 nieuwe remmen schijf en blokken vervangen en nieuwe accu
Doe een goed bod en is voor u
Heeft u nog vragen of opmerkingen over, kant u altijd contact opnemen met onze
1 Ste eigenaar ... kan ook inchecken bij RDW
En altijd goed onderhouden , WEL BEETJE Gebruik sporen , maar toch voor haar leeftijd nog goed
4 banden
1 nieuwe Accu........
.
LET OP
- Bij Minder prijs *( krijgt u de nieuw accu niet bij , )
- dus Accu kost €85,00 nieuwe
De auto nog rijdt , dus de K.M STAND KAN IETS meer of minder
Let op, , af en toe slaat af.,??, , maar nu doet gewoon, ..
kijken mijn andere advertenties
Wij hebben geen haast , de auto nog in gebruik. .
Maar verder de auto rijdt perfecte.
Doe een goed bod en kom ophalen,
!!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
OPEL ASTRA G 1.6 BOUWJAAR 1999 GEEN APK , GEEN APK
VOOR EXPORT , kijk foto's . ZELF REPARATIE WEL ROND OM BEETJE SCHADE. EN HEEFT DEZE WEEK MOTOR Problemen wil niet starten ik wel andere bobine in gezet doe het, maar als Gas geven , gaat het uit. ?
Dus voor onderdelen of iemand handig .
Doe Maar een goede bod en kom ophalen, * de auto rijdt niet. *
De auto heeft nieuwe winter banden ,+ de zomer banden
En in januari 2017 nieuwe remmen schijf en blokken vervangen en nieuwe accu
Doe een goed bod en is voor u
Heeft u nog vragen of opmerkingen over, kant u altijd contact opnemen met onze