ID: 53017
Omschrijving
Mooie hardloopset maat M
Gekocht toen ik begon met hardlopen. Niet veel aangehad doordat ik snel af viel. Dus echt als nieuw!
De grijze broek is een dubbelzijdige dik winter model.
De blauwe set is 1 set en niet los te koop.
Alles voor € 25
De set voor € 20
De grijze broek € 10.
Zwarte truitje nooit gedragen maat 34/36 maar valt als 38
ALLEEN OPHALEN
Gekocht toen ik begon met hardlopen. Niet veel aangehad doordat ik snel af viel. Dus echt als nieuw!
De grijze broek is een dubbelzijdige dik winter model.
De blauwe set is 1 set en niet los te koop.
Alles voor € 25
De set voor € 20
De grijze broek € 10.
Zwarte truitje nooit gedragen maat 34/36 maar valt als 38
ALLEEN OPHALEN