ID: 13640
Functioneel beheerder/medewerker OIM
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het Kadaster beheert registraties van vastgoed- en geografische informatie. Daarnaast zorgt het Kadaster ervoor dat gegevens kunnen worden opgevraagd en biedt Kadaster maatwerk en advies op nationaal maar ook internationaal niveau. Het Kadaster is een bron die veel verschillende soorten informatie biedt. Zo registreert en verstrekt het Kadaster gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de rechten die daarbij horen, zoals eigendom en hypotheek. Dat geldt ook voor schepen, luchtvaartuigen en (ondergrondse) netwerken. De wettelijke taak van het Kadaster zorgt voor rechtszekerheid: het is voor iedereen duidelijk wie welke rechten heeft. Samen met andere overheden zorgt het Kadaster ervoor dat de geografische informatie van Nederland goed te raadplegen is.
Functieomschrijving
Ben jij een kei in het communiceren met de gebruikers van IT-systemen en kun je aan hen inzichtelijk maken wat de dienstverlening voor ze kan betekenen? Kun jij makkelijk de vertaalslag maken van de gebruikerswensen naar IT-oplossingen of producten? Wil je meedenken over het realiseren van onze ambities vanuit jouw expertise? Werk jij graag conform business performances en KPIs? Dan ben jij onze Medewerker Operationeel Informatiemanagement (OIM) en teamgenoot. Wat ga jij doen?Je bent breed inzetbaar als Medewerker OIM. Naast kennis van de IT-systemen en de GEO-informatieproducten beschik je over goede communicatie vaardigheden en het vermogen om wensen van gebruikers om te zetten naar oplossingen.De volgende verantwoordelijkheden behoren tot jouw functie: Je denkt mee in het realiseren van de ambities van Ruimtelijkeplannen.nl of KLIC vanuit jouw verantwoordelijkheden; Je richt je op het instant houden van de dienstverlening rond Ruimtelijkeplannen.nl of KLIC; Je functioneert als sparringpartner voor je collegas, je collegas van het KCC, de Productowner en Productmanager; Het opstellen van use-cases en het maken van gebruikershandleidingen; Het analyseren van de business performance door gestelde KPIs en het proactief opvolgen waar nodig; Je stemt af met de productowner en productmanager van Ruimtelijkeplannen.nl of KLIC; Je bent de schakel tussen de gebruiker, business en IT.
Functie-eisen
Wij vragen van jou: HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding bij voorkeur op basis van een HBO-opleiding informatietechnologie en/of het desbetreffende materiegebied. Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring m.b.t. beantwoorden klantvragen en klantcontacten; Je beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden; Je hebt een analytisch denkvermogen en bent oplossingsgerichtheid; Je bent proactief en ondernemend; Je beschikt over goede kennis van CRM; Je beschikt over goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden; Je hebt een onafhankelijke positief kritische houding en anticipeert op de ontwikkelingen die in de toekomst aan je gesteld zullen worden; Je woont maximaal binnen een straal van 25 km van de standplaats Apeldoorn.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een uitdagende functie voor 36 uur per week. De looptijd van deze functie is circa 3 jaar. De startdatum voor de functie is zo snel mogelijk en valt in schaal 10 van de Kadaster CAO.Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring, maar ligt tussen de €22,67 en €26.48 bruto per uur. De standplaats van de functie is Apeldoorn.
Het Kadaster beheert registraties van vastgoed- en geografische informatie. Daarnaast zorgt het Kadaster ervoor dat gegevens kunnen worden opgevraagd en biedt Kadaster maatwerk en advies op nationaal maar ook internationaal niveau. Het Kadaster is een bron die veel verschillende soorten informatie biedt. Zo registreert en verstrekt het Kadaster gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de rechten die daarbij horen, zoals eigendom en hypotheek. Dat geldt ook voor schepen, luchtvaartuigen en (ondergrondse) netwerken. De wettelijke taak van het Kadaster zorgt voor rechtszekerheid: het is voor iedereen duidelijk wie welke rechten heeft. Samen met andere overheden zorgt het Kadaster ervoor dat de geografische informatie van Nederland goed te raadplegen is.
Functieomschrijving
Ben jij een kei in het communiceren met de gebruikers van IT-systemen en kun je aan hen inzichtelijk maken wat de dienstverlening voor ze kan betekenen? Kun jij makkelijk de vertaalslag maken van de gebruikerswensen naar IT-oplossingen of producten? Wil je meedenken over het realiseren van onze ambities vanuit jouw expertise? Werk jij graag conform business performances en KPIs? Dan ben jij onze Medewerker Operationeel Informatiemanagement (OIM) en teamgenoot. Wat ga jij doen?Je bent breed inzetbaar als Medewerker OIM. Naast kennis van de IT-systemen en de GEO-informatieproducten beschik je over goede communicatie vaardigheden en het vermogen om wensen van gebruikers om te zetten naar oplossingen.De volgende verantwoordelijkheden behoren tot jouw functie: Je denkt mee in het realiseren van de ambities van Ruimtelijkeplannen.nl of KLIC vanuit jouw verantwoordelijkheden; Je richt je op het instant houden van de dienstverlening rond Ruimtelijkeplannen.nl of KLIC; Je functioneert als sparringpartner voor je collegas, je collegas van het KCC, de Productowner en Productmanager; Het opstellen van use-cases en het maken van gebruikershandleidingen; Het analyseren van de business performance door gestelde KPIs en het proactief opvolgen waar nodig; Je stemt af met de productowner en productmanager van Ruimtelijkeplannen.nl of KLIC; Je bent de schakel tussen de gebruiker, business en IT.
Functie-eisen
Wij vragen van jou: HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding bij voorkeur op basis van een HBO-opleiding informatietechnologie en/of het desbetreffende materiegebied. Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring m.b.t. beantwoorden klantvragen en klantcontacten; Je beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden; Je hebt een analytisch denkvermogen en bent oplossingsgerichtheid; Je bent proactief en ondernemend; Je beschikt over goede kennis van CRM; Je beschikt over goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden; Je hebt een onafhankelijke positief kritische houding en anticipeert op de ontwikkelingen die in de toekomst aan je gesteld zullen worden; Je woont maximaal binnen een straal van 25 km van de standplaats Apeldoorn.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een uitdagende functie voor 36 uur per week. De looptijd van deze functie is circa 3 jaar. De startdatum voor de functie is zo snel mogelijk en valt in schaal 10 van de Kadaster CAO.Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring, maar ligt tussen de €22,67 en €26.48 bruto per uur. De standplaats van de functie is Apeldoorn.