ID: 14499
Aprilia Leonardo 150cc (180cc Malossi) 2003 Motorscooter
€1.200,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Origineel Nederlands geleverde Aprilia Leonardo 150cc (met een 180cc Malossi cilinder + vario & drukveer).
Hierbij verkoop ik mijn Aprilia Leonardo aangezien ik zelf een enduro wil gaan rijden.
Het gaat om een 2003 model met 17.300km op de teller. Ongeveer 500km geleden zijn er een aantal aanpassingen gedaan. Er is een 180cc cilinder van Malossi gemonteerd + een Malossi vario & drukveer. Daarnaast heeft de motorscooter ook meteen een beurt gekregen en is alle olie en dergelijke vervangen. Ook is de achterrem gereviseerd aangezien deze slijtage begon te vertonen.
De topsnelheid van de motorscooter is 145 op de snelheidsmeter en hij trekt erg goed op. Hierdoor kan je als het moet een stukje snelweg nemen.
De motorscooter verkeerd in erg goede staat voor een model uit 2003 en is altijd goed onderhouden (ook door de vorige eigenaar). Natuurlijk heeft de motorscooter ook een aantal gebruikerssporen. Zo zit er een scheurtje in het kleine windschermpje en heeft hij een krasje achter op de kap (bekijk de laatste foto's).
Alle Facturen van het monteren van de Malossi onderdelen en het reviseren van de remklauw zijn aanwezig. Dit alles heeft circa 900 euro gekost. Ook er is een Dyno uidraai gedaan.
Ik heb altijd met veel plezier op de motorscooter gereden en deze is dan ook uitsluitend gebruikt voor schoolritjes en stadsverkeer.
Een proefritje is altijd mogelijk op het vertoon van een geldig motorrijbewijs.
Als u meer vragen heeft of foto's wilt kunt u altijd een berichtje sturen of even bellen!
Met vriendelijke groeten,
Vermolen
Hierbij verkoop ik mijn Aprilia Leonardo aangezien ik zelf een enduro wil gaan rijden.
Het gaat om een 2003 model met 17.300km op de teller. Ongeveer 500km geleden zijn er een aantal aanpassingen gedaan. Er is een 180cc cilinder van Malossi gemonteerd + een Malossi vario & drukveer. Daarnaast heeft de motorscooter ook meteen een beurt gekregen en is alle olie en dergelijke vervangen. Ook is de achterrem gereviseerd aangezien deze slijtage begon te vertonen.
De topsnelheid van de motorscooter is 145 op de snelheidsmeter en hij trekt erg goed op. Hierdoor kan je als het moet een stukje snelweg nemen.
De motorscooter verkeerd in erg goede staat voor een model uit 2003 en is altijd goed onderhouden (ook door de vorige eigenaar). Natuurlijk heeft de motorscooter ook een aantal gebruikerssporen. Zo zit er een scheurtje in het kleine windschermpje en heeft hij een krasje achter op de kap (bekijk de laatste foto's).
Alle Facturen van het monteren van de Malossi onderdelen en het reviseren van de remklauw zijn aanwezig. Dit alles heeft circa 900 euro gekost. Ook er is een Dyno uidraai gedaan.
Ik heb altijd met veel plezier op de motorscooter gereden en deze is dan ook uitsluitend gebruikt voor schoolritjes en stadsverkeer.
Een proefritje is altijd mogelijk op het vertoon van een geldig motorrijbewijs.
Als u meer vragen heeft of foto's wilt kunt u altijd een berichtje sturen of even bellen!
Met vriendelijke groeten,
Vermolen